1.شونزدهم آبان،ازپله های خونه افتادم وازناحیه ی دست وساق پای چپ،به شدت مجروح شدم.
کاربه اورژانس کشیدوچهارتابخیه وآمپول وسرم ..
دکتر،ده روز استراحت مطلق داد.
پای چپم رو نمی تونستم اصلاًزمین بگذارم.
ده روزسنگین وپردردگذشت همراه با دوری ازشاگردام وفضای تدریس ومدرسه.
2.شنبه،رفتم مدرسه؛
ادامه مطلبما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 217