سـالِ تقـرُّب ..

خرید بک لینک

ساÙx84_98.jpg (885Ãx97600)کلّی مطلب میخواستم بنویسم،

ولی چشمام باز نمیمونه!

مبارک، از برکت میاد.

برکت هم از آسمون..

برای اینکه سال نو، مبارک باشه، باید دل به صاحب آسمون داد.

در سال جدید هر کاری که انجام میدیم، قصدمون تقرّب به خدا و یاد خدا باشه،

سال 98،

باید سال تقرّب هرچه بیشتر به خدا باشه.

در سال جدید خدا رو بیشتر بشناسیم،

خودمون رو بیشتر بشناسیم.

این شناخت، غایت آفرینشه،

و محصولش عبادت..

و هیچ عبادتی همچون تفکّر نیست،

«ساعةُ تفکرٍ افضلُ من عبادةِ سبعینَ سنه»

و خروجی تفکّر، چیزی نیست جز تمسّک به ذیل ولایت محمد و آل محمد؛


سال نو مبارک :)


ادامه مطلب
من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:36

صفحه بندی