
1.تقصیرمن نبود!
نمیخواستم ازدستش بدهم.
ولی او اصرار میکرد که داوطلبانه،ثبتنام کرده و میخواهدبرود.
چگونه میتوانستم دوری او را تحمل کنم؟ آن هم برای دو ماه!
همه چیز از روز چهارشنبه شروع شد.
ادامه مطلبما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 258