
مهمون هایی که صبح امروز برامون اومدن،یک دخمل سه ساله دارن.
فسقلی اومداتاقمو ازمخواست،آهنگعنوان بندیپایانی فیلم"شهرموشها-2"روبراش"پِـلِــی!؟"کنم!!
جل الخالق!
پِلـِی؟؟؟!یعنی منظورشplayبود؟!!! ..
بعدازچندبارتماشاکردن کلیپ عنوان بندی پایانی فیلم مذکور،اومدگفت:عمو!بیا نقاشی بکشیم!
و رفت وکیف صورتی وجامدادیش رو آوردومدادرنگی هاش رو ریخت روی زمین.
باهم دیگه شروع کردیم نقاشی کشیدن.
سعی کردم استفاده ازاَشکال هندسی برای نقاشی کشیدن رو یادش بدم؛
مثلاًازدایره ومربع ومستطیل،برای رسم شکل های دلخواه استفاده کنه.
تامیومدم یک شکلی روبکشم،دخمل مدادش رو میآورد و نقاشی رو طبق ذهنیت خودش کامل میکرد!
این هم تصاویرتعدادی ازهنرنمایی های امروزمون :)))
1.تصویراول،متأثرازآهنگ وکلیپ شهرموشهای 2،دوتاگربه ی عروس ودوماد هستن!!
2.تصویردوم،یک آدم برفی هستش که دعوت شده به یه عروسی:))
3.تصویرسوم،یک زرافه که درحال خوردن برگ درختان آفریقایی هستش!
وعلت اینکه تنهاست،اینه که بین دوتاخواستگارش مردّده،
که به کدومشون جواب مثبت بِده!!
برای همین اومده تاضمن نوش جان کردن یک عصرونه ی دبش!به این موضوع هم
فکرکنه!!
4.تصویرچهارم،آقافیله هستش که اومده کنار رودخونه تاآب بخوره!
5-تصویرپنجم،خانوم فیله هستش که موقع خوردن علف،باآقافیله به طورکاملاً اتفاقی!آشنامیشه،
وبعدازمراسم خواستگاری وبله برون،باهم ازدواج می کنن،
و تاآخرعمردرکنارهم به خوبی وخوشی زندگی می کنن^ــ^
6.تصویرشیشم،آدم برفی-2هستش که درمراسم عروسی آقا وخانوم فیله داره،شیرین کاری!؟
انجام میده!
7.تصویرهفتم،معرفی می کنم:عاقدهستن ایشون^ــ^
بس که فریادزده که:دوشیزه خانوم فیله!آیا من وکیلم؟؟
به خاطرشلوغی مراسم صدا به صدانمی رسه!
ومجبورشده که بارها وباره خطبهی عقد رو تکرارکنه!!!
برای همینه که خیلی کلافه شده:))
8.تصویرهشتم،دخترفخری خانومه که داره ببعی!! مراسم عروسی رو ناز میکنه!!
9.تصویرنهم،ایشون هم پرنده ی کوچک خوشبختیه که نقش ساقدوش عروس و دوماد رو
ایفامیکنه:))
به امیدخوشبختی وعاقبت به خیری همه ی عزیزان ^ــ^
ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: خداییشعاقدشخیلی,بودتصویر, نویسنده: بازدید: 204