
بیکلام ..
کودکی،چمدان پرخاطره ای بودکه در ایستگاه ِزمان جا گذاشتیم؛
قطارزندگی،به جلـومی تازد،
وما مسافران ابدیتیم،
که از پشت شیشه های پرابهام،
برای کودکان ِخیالمان،
دست تکان می دهیم . .
ــــــــــــــــــــــــــــ
بااحترام:یک معــلّـم

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 214