همایش ِبزرگ حامیان حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مصلی ِتهران

خرید بک لینک

.

ولی،درموردبخش دوم کامنتتون،

اگه طرفداران آقای روحانی،"آزادی اراده،بیان وعمل" برای "مردم"،قائل هستن،

و

اگه،"افراط" یعنی:

-انقلابی بودن،

-مردمی بودن،

-طرفداری از محرومان ومستضعفان،

-باج ندادن به بیگانگان،

-مقابله بااشرافیگری،

-مبارزه بی امان بافساد،

-نفی دروغ گویی،

-نفی آدرس غلط دادن به افکارعمومی،

-نجیب بودن،

-تبعیت از رهبرعزیزانقلاب،

-دشمنی بادولت مستکبرآمریکا وانگلیس واسرائیل،

-برنامه ی وسیع برای مبارزه با بیکاری جوانان،

واشتغال زایی برای 5میلیون تحصلیکرده ی دانشگاهی،

-پشتیبانی از دانشمندان جوان کشور،

-محاکمه ی اختلاس کنندگان از صندوق ذخیره ی فرهنگیان وبرادرمفسدآقای روحانی وجهانگیری،

-خدمت رسانی به مناطق محروم،

-راه اندازی مجددکارگاه های ورشکسته،

وکارخانه های "ارج"-"پلی اکریل اصفهان"-هپکوی اراک"-"پاکسان"-"روغن نباتی جهان"و"قو"-و ..

-تکمیل مسکن مهر ومسکن کرامت برای خانه دارشدن مردم،

- ووو

دراین صورت؛

من به "افـــراط"رأی میدم ^ـــــــــ^

من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 20:11

صفحه بندی