.
اگه طرفداران آقای روحانی،"آزادی اراده،بیان وعمل" برای "مردم"،قائل هستن،
و
اگه،"افراط" یعنی:
-انقلابی بودن،
-مردمی بودن،
-طرفداری از محرومان ومستضعفان،
-باج ندادن به بیگانگان،
-مقابله بااشرافیگری،
-مبارزه بی امان بافساد،
-نفی دروغ گویی،
-نفی آدرس غلط دادن به افکارعمومی،
-نجیب بودن،
-تبعیت از رهبرعزیزانقلاب،
-دشمنی بادولت مستکبرآمریکا وانگلیس واسرائیل،
-برنامه ی وسیع برای مبارزه با بیکاری جوانان،
واشتغال زایی برای 5میلیون تحصلیکرده ی دانشگاهی،
-پشتیبانی از دانشمندان جوان کشور،
-محاکمه ی اختلاس کنندگان از صندوق ذخیره ی فرهنگیان وبرادرمفسدآقای روحانی وجهانگیری،
-خدمت رسانی به مناطق محروم،
-راه اندازی مجددکارگاه های ورشکسته،
وکارخانه های "ارج"-"پلی اکریل اصفهان"-هپکوی اراک"-"پاکسان"-"روغن نباتی جهان"و"قو"-و ..
-تکمیل مسکن مهر ومسکن کرامت برای خانه دارشدن مردم،
- ووو
دراین صورت؛
من به "افـــراط"رأی میدم ^ـــــــــ^
ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206