
امروز،آخرین روزسال تحصیلی 95-96بود:(
هواعالی ِ عالی بود،
بارون ریز،هوای پاک،همه جا سرسبز ..
تانیم ساعت دیگه،بازهم جلسه دارم،درهیئت نظارت شورای نگهبان ..
برم وبرگردم،ان شاء الله:))...
عکس ها وخاطرات امروز رو می نویسم:))...
+@عکس:سانازخوشگلم درکنارگل ساعتی:)))
..
ادامه مطلبما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175