
این هفته،آخرین هفته ی سال تحصیلیه:((
چقدر زودبه ایستگاه خردادرسیدیم ..
امروزصبح،تومدرسه،آخرین درس کتاب ها روتدریس کردم!وفرداقراره از بچه ها امتحان بگیرم:/
دروقت اضافه ی کلاس،بحث انتخابات داغ بودوبچه هامدام سوال های انتخاباتی می پرسیدن!
-آقاجازه!شما به کی رأی میدین؟؟! ..
ادامه مطلبما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206