
سیل از جمله بلایای طبیعی در کشورمان است که چندان نیز غیرمنتظره نیست و همواره با بارش شدید در برخی از مناطق کشور احتمال وقوع آن داده میشود.استانهای آذربایجان غربی و شرقی دچار این حادثه هولناک شدند،اما مسئولان دولتی آنقدر درگیر تبیلغات انتخاباتی و بریدن روبانهای قرمزبودند،که درد و رنج هموطنان آذریزبان را فراموش کردهاند.
جملهی «غافلگیر شدیم!!» که در مدیریت بحران جایی ندارد همواره ورد زبان مدیران بحران دولت در سالهای گذشته بود.مدیرانی که مفهوم «مدیریت بحران» را با«مدیریت اتفاقی» اشتباه گرفتهاند . .
ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183