نارضایتیمردمازعملکرددولت/سیل درآذربایجان،روحانی درسفرتبلیغاتی عسلویه!!

خرید بک لینک

922959_805.jpg (768×576)

مرده،انگاربه ماه عسل اومده!
به کت وشلوار ِنو ودستانی که درجیب جاخوش کرده اند،توجه کنید!!
سیل از جمله بلایای طبیعی در کشورمان است که چندان نیز غیرمنتظره نیست و همواره با بارش شدید در برخی از مناطق کشور احتمال وقوع آن داده میشود.
استانهای آذربایجان غربی و شرقی دچار این حادثه هولناک شدند،اما مسئولان دولتی آنقدر درگیر تبیلغات انتخاباتی و بریدن روبانهای قرمزبودند،که درد و رنج هموطنان آذریزبان را فراموش کردهاند.
وقتی مدیریت بحران جای خود را به "مدیریت اتفاقی" میدهد!
عدم کارآمدی و مقابله درست با آسیبها و خسارتهای بلایای طبیعی در دولت یازدهم خود حکایتی دور و دراز دارد اما اینروزها ومتاسفانه با شکلگیری فضای تبلیغاتی این نوع مدیریت بحران با نوعی بی مبالاتی و بیاعتنایی به این حوادث نیز همراه شده است.
در دولت یازدهم چندین مورد حادثه سهمگین سیل رخ داده که مسئولان دولتی با ناکارآمدی خود درد و رنج آن را برای مردم سیلزده بیشتر کردهاند..
جملهی «غافلگیر شدیم!!» که در مدیریت بحران جایی ندارد همواره ورد زبان مدیران بحران دولت در سالهای گذشته بود.
مدیرانی که مفهوم «مدیریت بحران» را با«مدیریت اتفاقی» اشتباه گرفتهاند . .
ادامه مطلب
من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت: 9:16

صفحه بندی