
حجتالاسلام سید ابراهیم رئیسی در برنامه گفتوگوی ویژه خبری که از شبکه 2 سیما روی آنتن رفت، با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده است، گفت:
احساس فقر و محرومیت را چشیدهام.
وی گفت: 30 درصد جوانان بیکار هستند؛ طلاق و فساد به دنبال همین بیکاری است.
رئیسی با بیان این که مردم از فساد اداری رنج میبرند و این فساد اصلا قابل قبول نیست،تاکید کرد:
آنچه امام به ماآموخته و شهدا به ما وصیت کرده اند،به ما میگوید:این شرایط باید به نفع مردم تغیر کند . .
ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198