ساعت22:45/گفتوگوی ویژهی خبری:حجتالاسلام دکترسیدابراهیم رئیسی :)

خرید بک لینک

46454_2532.jpg (734×1064)

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیدهام.

حجتالاسلام سید ابراهیم رئیسی در برنامه گفتوگوی ویژه خبری که از شبکه 2 سیما روی آنتن رفت، با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده است، گفت:

احساس فقر و محرومیت را چشیدهام.

وی گفت: 30 درصد جوانان بیکار هستند؛ طلاق و فساد به دنبال همین بیکاری است.

رئیسی با بیان این که مردم از فساد اداری رنج میبرند و این فساد اصلا قابل قبول نیست،تاکید کرد:

آنچه امام به ماآموخته و شهدا به ما وصیت کرده اند،به ما میگوید:این شرایط باید به نفع مردم تغیر کند . .

ادامه مطلب
من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت: 9:16

صفحه بندی