اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت یازدهم که به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری حضور یافته بود،در برنامه تلویزیونی «با دوربین» که در آن با مردم سخن میگفت،بیان داشت:
اولین کسی بوده که حادثهی تلخ پلاسکو را از تلویزیون دیده!! و درباره آن با شهردار تهران تماس گرفته است!

سئوال اینجاست که مسئولان دولتی در بحرانهایی که در حدود چهار سال تحت مدیریت ِآنان اتفاق افتاد،
"دقیقاً"کجا بودند؟؟!
. .
