
نوروز،عیدطبیعته،ما وقتی می تونیم نوروز رو به هم به عنوان عید،تبریک بگیم که هم چون طبیعت خودمون رو،فکرمون رو،رفتارمون رو وهمه ی شئون زندگی مون رو نوسازی کنیم،ونورفطرت رو درظاهر وباطنمون متجلی کنیم.
طبیعت،طبق فطرت خودش عمل می کنه،برای همینه که دوست داشتنی وخواستنیه؛ ..
ادامه مطلبما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163