تو رو دوستت دارم،ایران:)...

خرید بک لینک

ما،خونوادگی در راهپیمایی22بهمن،شرکت می کنیم.

"ایـران"کشورمااست ..

برای امنیتش ..

سربلندیش ..

آبادانیش ..

زحمت زیادی کشیدیم ..

خون دادیم وخون دل خوردیم ..

تا به این جایگاه پرافتخاررسیدیم ..

راه زیادی درپیش داریم،

برای فتح قله های پیشرفت،عزت وآزادی ..

برای رفاه،شرف وعدالت ..

امـروز،به همه ی دنیا،نشون میدیم که "ما"هستیم ..

ما زنده ایم .^ـ^.

ادامه مطلب
من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت: 5:13

صفحه بندی