دو نیـّت بایک تفأل؛
#شب یلدا،به نیت امام زمان علیه السلام وبه نیت خودم،
به دیوان حافظ تفأل زدم واین غزل اومد:)
ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: دوستان خوب,دوستان قدیمی,دوستان سانفرانسیسکویی, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: پنجشنبه 16 دی 1395 ساعت: 11:35