همان طورکه می دانیم،کشورهای استعمارگر،درگذشته،برای رسیدن به اهداف خود ازتهاجم نظامی استفاده می کردند.
جنگ های نظامی که امروزه به آن" جنگ سخت/hard war "هم گفته می شود،هزینه های زیادی برای آنان به همراه داشت وتلفات انسانی آن علاوه برسربازان ومردم کشورمقابل ومدافع ،شامل سربازان ونیروهای نظامی خودشان هم می شد.
#"هزینه های بالای جنگ سخت" ،
#"پیشرفت های صنعتی وفناورانه"،
#"مخالفت افکارعمومی مردم جهان باکشته شدن انسان ها درجنگ"،
و. . .
قدرت های نظامی دنیای امروز را برآن داشت تا از راه های دیگری به دنبال "تأمین منافع" خودباشند.
درنتیجه ..
ادامه مطلب من اعتیـاد دارم . ....
ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: پنجشنبه 16 دی 1395 ساعت: 11:35