سـرماخوردگی به وقت پاییز . .

خرید بک لینک

1.ازاوایل مهر تا الان،دوبار سرماخوردم!

بار اول ازاول محرم تاپونزدهم،شونزدهم ماه،سرفه های خشک وحشتناک،امونم رو بریده بود،شربت ودارو هم افاقه نمی کرد!

تااینکه آشی برام پخته شدبه نام ِ"مرجی دوگی آشی"یعنی آش برنج-عدس،یا همون آش عدس!

یعنی تأثیراین آش در رفع عوارض سرماخوردگی،فوق العاده بود!

2.از هفته ی پیش دوباره سرماخوردم!!

منتها این بار به دلیل مسافرت اعضای خانواده،خودم دست به کارشدم وآش عدس مزبور رو پختم!

قبلاًهم این آش رو پخته بودم وطبق تعاریف ِبه عمل اومده!،خیلی خیلی خوشمزه شده بود :)



این بار،این آش رو سفارشی تر پختم!

ادامه مطلب
من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 13:25

صفحه بندی