
توکلاس بودم؛
زنگ خورد،
یکی ازشاگردای فسقلیم که تازه وارده،انگشتش رو برده بالا ومیگه:
-آقااجـازه!شـمـاپلیس هستین؟؟!
من:پلیس؟؟؟؟!! o_O
ادامه مطلبما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: تازه وارد,تازه وارد به انگلیسی,تازه وارد امید,تازه واردهای استقلال,تازه وارد در شهر,تازه واردهای خودرو,تازه واردین به کانادا,تازه واردان به کانادا,تازه واردین به مونترال,تازه واردین تورنتو, نویسنده: بازدید: 198