حضرت آیت الله سیدعبدالکریم کشمیری-رحمة الله علیه- به ماه شعبان که ماه پیامبر صلی الله علیه و آله است؛ مخصوصاً به شب نیمه شعبان عنایت داشتند که تولد امام زمان در نیمه شعبان بوده و دربارۀ آن احتمال قدر هم گفته اند.
می فرمودند:
شب نیمهی شعبان،سه بار سورهی یاسین، یکی "به نیّت طول عمر" و یکی "به نیّت وسعت رزق" و یک بار "به نیّت صحت جسمانی"، خوانده شود.
ادامه مطلبما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 241