من اعتیـاد دارم . .

متن مرتبط با «ساحلبخش» در سایت من اعتیـاد دارم . . نوشته شده است

به سوی ساحل/بخش دوم

  • نیلوبلاگ

    همون طورکه دراینجاداشتم میگفتم،سوارماشین شدیم وحرکت کردیم. توی راه،کلی صحبت کردیم. حسین دائم جوک ولطیفه تعریف میکردو نمیگذاشت چندلحظه آروم بگیرم ومناظر زیبای اطراف جاده رو نگاه کنم! ازبس که من رو خندوند وخندیدم،گونههام درد میکرد!!البته بخش زیادی ازاون جوک ها+50بودن!! ونمیشه اینجاگفت :))) جادهی سرسبز و انبوه درختان پربرگ،بیشه زارهای سبز وچمنزارهای به رنگ سبز یشمی . . دوباره بحث سیاسی گرم گرف...

    ادامه مطلب