من اعتیـاد دارم . .

متن مرتبط با «بودتصویر» در سایت من اعتیـاد دارم . . نوشته شده است

ولی خداییش"عاقدش"خیلی جالب بود:))+10تصویر

  • نیلوبلاگ

    مهمون هایی که صبح امروز برامون اومدن،یک دخمل سه ساله دارن. فسقلی اومداتاقمو ازمخواست،آهنگعنوان بندیپایانی فیلم"شهرموشها-2"روبراش"پِـلِــی!؟"کنم!! جل الخالق! پِلـِی؟؟؟!یعنی منظورشplayبود؟!!! .. بعدازچندبارتماشاکردن کلیپ عنوان بندی پایانی فیلم مذکور،اومدگفت:عمو!بیا نقاشی بکشیم! و رفت وکیف صورتی وجامدادیش رو آوردومدادرنگی هاش رو ریخت روی زمین. باهم دیگه شروع کردیم نقاشی کشیدن. سعی کردم استفاده ا...

    ادامه مطلب